香港睇醫生網首頁

[ 脊醫 ] 呢個醫生態度好差,好唔專業,好嬲!

發起人:Elfie發表於4/7/2017 8:14:40 AM
本人有頸痛問題,都痛左一段時間,又有手痺的問題,所以懷疑自己有椎間盤突出症,咁就上網睇有邊位脊醫可以幫到我啦。見到汪醫生有咁多好評同推介一定冇問題啦,點知去到真係覺得好災難!

咁我一早已經預約左,我係預約時間早5分鐘去到,開頭入到去都覺得唔錯,姑娘既態度都幾nice,完成左正常既登記程序之後,但都等左一段時間。地方好細,都幾逼下,得兩個位俾病人坐,但我目測診所好多人,惟有企係到等。

到入到去見醫生,我講緊我有咩唔舒服既時候,佢係到嘆咖啡,我已經覺得呢個醫生態度好差,我講完我既問題之後,醫生就叫我趴係床到做檢查,但間房得我同醫生兩個人,並沒有女姑娘在場,作為一個女病人,雖然要相信醫生,但感覺都十分差勁!

當我趴了上床後,醫生就按了我的脊骨兩三下,問了幾句痛唔痛之際,有位姑娘就入左房同醫生講幾句,醫生就同我講了一句「唔好意思,等等我」就出左醫生房,我就在醫生房趴著等醫生回來等了10分鐘左右,原來佢過了隔離治療房幫其他病人,我明明預約左,睇睇下都會出左去,我覺得佢十分唔尊重病人!入到黎,又唔記得曬我既問題,好似由頭黎過咁,好唔專業,好嬲!

我懷疑自己椎間盤突出症,但冇照任何的MRI或XRAY就開始整脊推正骨,係有咯咯聲既,亦都唔痛,但之後醫生又叫我做一張特別床,汪醫生話係佢獨有,美國發明韓國製造的特別床,然後再做衝擊波,咁就又跟佢指示做啦,但全程做既過程汪醫生都不在場!全程都是姑娘跟進,但做的過程姑娘都好細心問有冇痛,亦有問下我過往的不適,有冇整親過咁,個下我先覺得我真係睇緊醫生!連姑娘都會關心我的情況,而醫生就求其、得過且過咁,咁我搵姑娘就得啦,反正大部份治療都唔係汪家智醫生做!錢就照收,野就唔洗醫生做!

出到黎,醫生問左幾句感覺如何,講左部機係消炎就算,就即刻叫我約覆診時間,其實真係好hard feeling,好彩我出到去,同我做治療個位姑娘會詳細講解返頭先做過既野,做過既治療又俾小冊子我睇下咁,又有叫我飲返多d水,如果唔係我真係唔知我做緊乜野!可能做得一次,冇任何改善,但我都唔會再睇佢啦,搵一個會同我照MRI或者XRAY既醫生先再做治療,佢亂咁黎,都唔知得唔得,真係好擔心自己情況!

另外,佢既大門貼住遲到者要收10%的遲到費,真係好奇怪!仲有,我係做衝擊波的期間聽到出面醫生房好嘈,嘻嘻哈哈咁,醫生的態度又唔同曬,好好又好nice咁,我估應該係熟客仔啦。我真係覺得呢位醫生好有問題!

我本身都唔打算留言嫁,但我見到好多人都話佢好好,但我真係唔覺囉,又冇心機,又唔專業!唔係一視同仁!都唔知係唔係搵打手,我先專登花一段時間打咁大篇!各位,你地睇完再慎重考慮黎唔黎睇佢!真係不知所謂!
pang回應: 發表於8/17/2017 8:25:59 PM
请问是那个公司的脊医
grace wong回應: 發表於3/18/2018 3:58:44 AM
請問你後來找了那位醫生呀,醫好了沒有,因我都是有頸椎病問題,現在也尋求好醫德醫生,你有好推薦嗎!
Haha回應: 發表於11/26/2019 11:58:27 AM
你唔應該搵脊醫,脊醫唔係醫生。你係骨科西照MRi 及x ray再由骨科醫生轉介你去脊醫或物理治療。起香港脊醫同物理治療師都同一範疇,佢地唔可以轉介你照嘢。
回應Elfie
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved








Copyright©2015 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved