香港睇醫生網首頁
[ 會員#20484 ] yoyo
究竟係咩問題
病患者男 - 31歲

呢四年一直有怪病,我平時身體都好正常,但有時有怪病發作,發作時左邊大腿同小腿同成隻手都有痺麻感既問題,有時左邊成隻腳同連行唔行唔到,郁唔到。同有口痺既情況,口係開唔到口。有時一日發作2至3次,一係成日發作8-10次,一係就無,,時間5分鐘到30分鐘之前發作完就無事。同埋腳同腳底會酸痛既感覺到。

我一直都有睇公立醫院老人及內科醫院一都當我係一開始腦科,依家一直有幫我做磁力共振,但都查唔到有咩問題。

我由細到大我頸一直都有一種比扯住既應覺,同埋好緊。

而且我發覺我成日一做完劇烈運動都會立即發作。
係上星期,我游完水,之後我就唔舒服。都keep 住痺痺地,郁唔到之間一直發作。之後我就一直都keep住麻痺感,無退過,仲成日發作,郁唔到。到急症仍然同幫我心口照xray同振力共振都check唔到有問題。呢幾日情況仍然都係無變好。

究竟我係咩問題,呢個情況而且困擾左我好耐,依家仲惡發感
謝謝來信,我自己的經驗是世上怪病很少很少,只是有些病較難診斷,你左邊身的情况可舆神經,肌肉,韌帶等組織有關,你照過磁力共振,大的脊神經和骨胳應沒問題,但肌肉,周邊神經和靭带等需要仔細檢查,x光和磁力共振不一定看得到,建議你向專業骨科醫生求診,總會找到病因,最近我有一位病人也是全身不適,到處求醫不果,我們郤幸運的發現他原来尿酸極高,吃药控制便好了,如果很早放棄,便失去治愈的機會,不要擔心。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療.
如身體不適請即搵診所,切勿延誤治療。
如有錯漏請提出糾正,我們會盡快跟進,
本站恕不會負任何責任
Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved