香港睇醫生網首頁
[ 會員#23205 ] chua
唇炎 exfoliative cheilitis
病患者男 - 22歲

可能有點長,但真係求吓各位醫生了。

1/2月有嘴唇開始間唔中覺得乾,不過用潤唇膏都可以改善,一切如常。
不過1月底和2月底都因為喉嚨發炎、感冒等問題睇家庭醫生,服用過消炎藥、止咳水、抗敏感藥、同一次Curam抗生素療程等(三月頭就食完)。感冒等問題解決。期間作息正常、飲食算均衡。

直到三月尾開始,發現嘴唇越來越乾,嘴唇開合處附近變得非常乾硬(緊),出現脫皮(白色)。不過期間外唇位置一切正常,嘴角都冇問題。唯獨係靠近內唇的位置極乾和脫皮(上下都是,下更嚴重)。我開始塗唇膏,無用;改為凡士林,塗上去目測澤潤唔少,但係感覺依然很乾,堅持幾日後減少使用,卻又開始打回原型.. 月底開始,雙唇閉合處(唇線?)變得非常黏,閉合嘴唇後難以輕易打開,覺得嘴皮會黏住。偶爾會覺得近內唇位置有小小紅腫(不確定,因為也不痛),呢d無皮位置附近的皮係不斷生左又脫脫落。4月看了普通科醫生,開始含有Triamcinolone Acetonide 0.1%的Euralog Paste,感覺沒什麼變化。死皮濕水會軟化,變白,乾了看上去比較好,但依舊不適,很乾很緊。我的嘴唇好似完全冇辦法生返正常的保護層..雙唇郁動會覺得難左。 真係好難過同困擾,求求醫生指點。
您好,

患上敏感性慢性唇炎的機會較高。除了塗一些潤唇膏外,也可以考慮用不含激素的藥膏,如tarcolimus ointment 於唇上。

kkho
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療.
如身體不適請即搵診所,切勿延誤治療。
如有錯漏請提出糾正,我們會盡快跟進,
本站恕不會負任何責任
Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved