香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Akina
腸胃問題
病患者女 - 27歲

我上個月因為胃酸倒流睇過好多次醫生,短時間睇好多次因為好焦慮,隔日就去睇,亦試過睇中醫不過止唔到胃酸,所以連續有幾日係夜晚食完中藥隔幾個中再食胃藥,最後再試其他家庭醫生,最後無事了,身邊既人都話我係太緊張。但隔左大半個月最近又痛返,拿下拿下咁痛,唔知係胃定腸,位置似係腸,兼且經期又奇奇怪怪,我又去睇家庭醫生,醫生話係腸胃不適,比左啲胃藥特效藥我,夜晚食完藥隔一兩個中都有少少拿住拿住痛,我今朝打去診所問姑娘,佢話因為啱啱先食藥,無咁快會好,叫我食左三四日藥再痛就覆診,但我個心仲係好唔安樂,好怕係有啲咩嚴重既病,我依家應該點做?
你好,

謝謝你的查詢。建議先找一位腸胃科的醫生為你進行一次全面及詳細的檢查,以排除是否有腸胃的結構或功能性問題,若檢查結果一切正常,或只是有一些輕度問題例如胃炎,這時候你可以考慮以上問題是否由情緒焦慮問題引起,胃功能失調與焦慮症存在密切的關係。很多焦慮症患者都會有以下症狀,消化系統:口乾、吞咽困難、胃部不適、噁心、腹瀉;呼吸系統:吸氣困難、氣促和窒息感;心血管系統:血壓升高、心悸;神經系統:震顫、麻痺、耳鳴、眩暈、頭痛、肌肉疼痛;有些患者更會有失眠問題等。

其實很多受焦慮情緒影響的人都會出現胃酸倒流、胃痛、肚屙或便秘等問題,若以上情況已持續兩星期或以上,另一個方法是進行腸胃檢查期間同時找一位精神科專科醫生為你進行詳細評估,及早得悉自己的身體狀況,正視處理及治療。焦慮症有部份身體表面症狀或會令患者以為自己患上其他疾病,從而忽略源自情緒焦慮的問題。

祝 早日康復

梁婉珊醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療.
如身體不適請即搵診所,切勿延誤治療。
如有錯漏請提出糾正,我們會盡快跟進,
本站恕不會負任何責任
Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved