香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Ms leung
食血清素引致嚴重脫髮
病患者女 - 39歲

醫生你好,因為嚴重失眠近2年,同埋不明原因脫髮,睇左d資料話可能係血清素失衡引起,所以我決定去睇精神科,醫生開左Escitalopram 10mg(食半粒),但因不能改善失眠問題,所以一個星期後加開利痛抑,但食到第三日時發現效果不大,所以第三個星期就轉食quetiapine 25mg(食一粒),但因睡眠質素不大好,所以第四個星期開始,就3種藥一齊食,但突然大量脫髮,醫生就叫我停食利痛抑,到左今日第5日,都仲有嚴重脫髮問題,想請問我應該點樣做好?好擔心
Ms Leung 你好,

Escitalopram 用來醫情緒問題,pregabalin 或 quetiapine 用來醫睡眠問題,都是一些好選擇,副作用較少也不會成癮。
說真我認為你的脫髮問題不是藥物的副作用,這幾種藥引致脫髪很少見,反而是因為情緒引致機會很大及很常見。
但你的問題始終是用藥後才出現,便要認真處理,將機會大或沒用的停止或換掉是最好安排,我同意pregabalin 最不需要。
安你的心,就算藥物引致,在停藥後便會停止脫髮,而就算情緒引致的也大多數會回復正常,所以不用太擔心,當然因毛囊受影響有時脫髮會要數星期時間停止。

歐陽國樑 醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療.
如身體不適請即搵診所,切勿延誤治療。
如有錯漏請提出糾正,我們會盡快跟進,
本站恕不會負任何責任
Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved