香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Jason
懷疑自己冠心病
病患者男 - 29歲

今年初曾因為心口壓住壓住、抖唔到氣、心跳快速、四肢麻脾,所以call白車入左醫院,去到醫院抽左血、照x光、心電圖都話正常。

出院後keep住都有心口壓住同埋心無力嘅感覺,有諗過可能係血管問題,去到年中再次類似既情況入院,又係話無問題,跟住自己去左照心臟結構(超聲波),醫生話我心臟運作正常。但心口壓住同心無力既感覺持續都有,近期仲開始出現左手左胸痛牙同喉嚨痛,同埋每日都感受到心跳同好似有早搏既情況。有諗過自己係咪焦慮症,因為兩者情況好似,同埋自己成日都緊張同肌肉崩緊,同埋在街上情況會較明顯,而活動狀態下同靜止狀態下都試過心痛或者出現左手左胸痛同喉嚨痛。所以擔心冠心病,黎緊約左醫生照靜態心電圖,請問靜態心電圖作用大不大?同埋我係偏向精神健康影響還是其他情況呢?謝謝你!
你好 Jason, 謝謝你的查詢!

根據你詳盡的描述, 做個不同的檢查,心臟結構上沒有太大問題, 雖然我不是心臟專科醫生, 但是心臟科醫生已經排除了冠心病的可能性。

至於另一個問題是否有心律不正, 包括早搏(Ectopic Beats/ Premature Ventricular Contraction PVC), 在這個年紀青年人身上也是非常常見。 引發的成因可以包括焦慮、 壓力、 失眠、食煙、咖啡或酒精等等。 當然如果年紀大啲嘅話 我會比較擔心之前我哋想嘅冠心病等等。

在我的臨床經驗裏面, 你所描述的一系列症狀, 有很大機會是焦慮症的症狀, 服用一些一線的抗焦慮藥物也能夠輕易處理。 但我也試過有少數個案,在焦慮症醫好之後 ,早搏情況也持續和頻密, 其實也有少量機會可能兩者並存, 如果早搏的情況在24小時 心電圖Holter 檢查非常之頻密 ( 印像中多個20%~最好問一問你的心臟科醫生去確認), 也有醫生會考慮心律不正的藥物或者手術等等, 去減少後遺症例如心臟發大等等,這個你的心臟超聲波已經排除了。

望以上資訊可以幫到你,張醫生。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療.
如身體不適請即搵診所,切勿延誤治療。
如有錯漏請提出糾正,我們會盡快跟進,
本站恕不會負任何責任
Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved