香港睇醫生網首頁
[ 會員#24765 ] pww
老人家 退化 腰痛
你好。醫生。

我媽媽 七十五歲,上年12月尾起街比人撞跌後,就開始腰痛,去睇過骨科醫生,照過x光,醫生話腰椎退化、移位,但年紀大,不建議做手術,只開止痛藥和叫佢做物理治療。但因診所離家遠,她怕麻煩,做了幾次就無做物理治療。後來打左支骨質疏鬆針後,又話無咁痛。

直到今年8月,又話痛番,再睇另一個骨科醫生,照x光,又係比止痛藥,叫做物理治療,寫轉介信去排政府醫院。

一星期做一次物理治療,差不多有16次, 頭幾次做完,好似好些,但最近 又話痛。

早兩星期,終於排到睇政府醫院,但都係見骨科醫生,問下情況,又要等到2月先話照x光。

由頸到腰,已經是嚴重S型,佢成日話痛,見佢好辛苦,我都好無助,其實有無其他治療止痛? 請醫生指教。謝謝。
謝謝來信,從來信可感到令堂之痛楚,和你對她的關顧。痛症治療最要緊的是能找到痛楚的病源,一般X光甚至是磁力共振只能找到嚴重疾患,對痛症診斷只有輔助作用,醫生或治療師親手的詳細的身體檢查測試,反能更有助於診治,令堂已經多位醫生和治療師診治,我反是未曾親歷,故在此不能隨便給意見,但倘若詳細體檢,在現今醫學上找不到病因,只是隨便說退化的,是較少和較難向病人交代的,可再尋求其他骨科醫生的診治,不要過早放棄。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療.
如身體不適請即搵診所,切勿延誤治療。
如有錯漏請提出糾正,我們會盡快跟進,
本站恕不會負任何責任
Copyright©2023 www.seeclinic.hk
All rights reserved